Els alumnes de 2n comencen el projecte Súper SiX

Els alumnes de segon d’ESO han començat el projecte de l’àmbit artístic-social Súper SiX, un projecte en el que faran recerca sobre la cultura del còmic. A més, posaran a prova les seves capacitats creatives enfocades al disseny visual dels personatges i els seus escenaris, igual que al guió amb el que portaran a la vida a un superheroi o heroïna.

La història personal, el context i els valors dels personatges serà el marc perfecte per treballar els valors i les qualitats que converteixen els éssers humans en éssers extraordinaris.