Els alumnes de 1r es posen en òrbita!

Avui els alumnes de 1r d’ESO han iniciat el seu viatge espacial pels projectes del SiX, s’han posat En Òrbita.

Per iniciar-se s’han posat a la pell dels protagonistes del projecte, la Lluna, la Terra i el Sol, i han hagut de veure què en sabien d’aquests tres astres i de com interaccionen entre si quan es produeix un eclipsi, les estacions, les fases lunars entre d’altres.

Hem pogut comprovar que tenim uns tripulants increïbles, ben motivats i amb moltes ganes d’aprendre, els ingredients perfectes per entomar aquest primer projecte.

Endavant!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *