Educant per la sostenibilitat

Al SIX tenim varis programes de centre, transversals. Un d’ells: Sostenibilitat I Xarxa. Tenim representants d’alumnes que formen el comitè verd. Aquests assumeixen el compromís de ser portaveus, coordinadors, impulsors del programa durant un cicle d’ESO. Es reuneixen els divendres i lideren propostes. Avui ha estat dia de diplomes per agrair la feina feta al Ray i a l’Ada. Alumnes que han estat fent possible el programa durant dos anys i a qui volem agrair especialment la il·lusió per participar-hi i convenciment de la necessitat de dedicar temps i esforç per aconseguir un món més sostenible. Moltes gràcies!!!!