Darrer dia lectiu del curs

Avui ha estat el darrer dia lectiu del curs. Els alumnes han vingut a la mateixa hora de sempre a l’institut, però hem fet una activitat especial.

Els alumnes de 1r i 2n han anat a la serra de Galliners a jugar a jocs de rol em viu. Aquests jocs de rol eren el producte final del projecte trimestral que han fet els alumnes de segon. Avui han tingut, doncs, l’oportunitat de presentar-lo i fer-lo viure als alumnes de primer. Totes les propostes de joc les publicarem al blog del projecte perquè les podeu llegir. Us animem a jugar-hi!

I després de jugar, a refrescar-se a la piscina.

Els alumnes de 3r han anat en transport públic fins a la platja de Barcelona, on han gaudit d’un matí de sol.

Els alumnes ja només hauran de tornar al centre el dimecres 27 de juny, per tal de recollir les notes finals.