Cultura i valors: REDUÏM LA SEQUERA

L’alumnat de 2n d’ESO ha estat treballant la sequera a la matèria de cultura i valors. Ens feien aquesta notícia.

Aquests dies el temps ens ha regalat l’aigua que tan escassa està sent. No obstant, sabem que encara no és suficient com per relaxar-nos. Seguim vivim una situació de sequera important, i per aquesta raó, cal seguir posant el nostre granet de sorra.

Des de la matèria de Cultura i Valors de 2n d’ESO, hem treballat durant unes sessions, la situació de manca d’aigua, fent un estudi a partir de la pluviometria dels últims 10 anys a la zona del Vallès Occidental i coneixent els diferents usos d’aigua que s’en fa i les mesures que aplica el Govern per reduir el consum. En aquesta última línia, l’alumnat ha preparar uns senzills “tips” per reduir el consum d’aigua a casa. Els treballs guanyadors són els que us presentem a continuació, confiant en que els apliquen a casa.
Adjuntem les campanyes més destacades dels dos grups: