Creem?

Possiblement avui i demà els nostres alumnes de 1r d’ESO viuran la part més creativa del projecte “Juguem?”. Voleu saber per què? Doncs perquè estan a la fase del disseny del joc. Després de treballar els aspectes més formals del joc, veure’n diversos exemples i escoltar la veu de l’expert, cada grup base ha de dissenyar el prototip i això requereix negociar amb els companys/es quin tipus de joc volen fer, explicar-ho al professor/a (si saben transmetre la idea vol dir que anem pel bon camí!), decidir quin material és l’adequat i executar-ho.

Seguirem de ben aprop el procés de creació que estem portant a terme i us n’anirem informant.

juguem_six_2