Concurs de decoracions de nadal

Avui hem acabat el trimestre i ho hem fet amb un petit concurs. Hem triat la classe que estava més ben decorada. Això sí, utilitzant material reciclat. A les tutories de la setmana passada els alumnes van estar preparant aquesta decoració i avui tots els alumnes han passat per les classes i han valorat les decoracions amb una rúbrica.

Després de fer el recompte, la classe que ha estat més ben valorada ha estat la classe de 3r A, seguides de la de 2n A i de 1r A. L’entrada de l’aula de 3r A ja estava decorada. Tothom que hi volia entrar s’havia d’ajupir, ja que la decoració simulava una llar de foc.

Aprofitem per informar-vos que el centre romandrà tancat durant aquests propers dies. Ens retrobarem el proper 8 de gener.

Per felicitar les festes hem fet un petit vídeo que podeu veure a continuació. Bones festes!