Concurs de calendaris solidaris AVAN

Fa uns dies vam presentar unes portades al concurs per al Calendari solidari 2020 d’AVAN.  Les creacions artístiques, elaborades de forma voluntària per alguns alumnes de 3r d’ESO, havien de plasmar la idea de solidaritat i superació, dos conceptes molt vinculats a aquesta entitat que dona suport a persones afectades per malalties neurològiques.

Des de l’organització del concurs ens van notificar que algunes de les portades presentades havien estat escollides com a finalistes. Diumenge passat, dins els actes de La Llanera de Sabadell, es va organitzar una votació popular per decidir la portada guanyadora. El nostre centre no ha estat guanyador, però estem molt contents de la participació del nostre alumnat. Enhorabona!