Comencem els projectes!

Ahir van començar els primers projectes d’aquest curs. Els alumnes de 1r van començar el projecte d’àmbit lingüístic Juguem?. I els alumnes de 2n el projecte d’àmbit artísticosocial SiX Art.

El projecte Juguem? ja us podeu imaginar de què va, oi? L’empresa “Juga SiX” ens ha fet el següent encàrrec: els alumnes de 1r, en grups cooperatius, han d’elaborar un prototip de joc de taula i presentar-lo davant uns possibles compradors. Per a fer-ho, necessitaran posar en pràctica la recerca d’informació, reflexionar sobre el significat i la importància de jugar, conèixer diversos jocs que els puguin servir de font d’inspiració, elaborar el text instructiu, idear una campanya publicitària per a fer-ne difusió en diferents llengües… En poc més de dues setmanes en veurem el resultat!

Els alumnes de 2n, en el projecte Six Art, han rebut l’encàrrec d’elaborar un mural conjunt, original i creatiu pel nou vestíbul de l’ESO. Aquest vestíbul està situat a la primera planta, just on acaba la nova escala que s’està acabant de construir. D’aquesta manera aconseguirem que aquest espai nou s’ompli de color, llum i personalitat.

juguem_six_2