Comencem els projectes trimestrals

Avui hem engegat els projectes trimestrals del 2n trimestre que duraran tota la setmana. Us en donem alguns detalls:

1r i 2n d’ESO: Un viatge a l’època dels grecs
Els alumnes de 1r i 2n d’ESO ja han arribat a L’Escala on s’hi estaran fins dimecres realitzant activitats per a conèixer la civilització grega. Des d’allà ens informen que ja s’han instal·lat a les habitacions, han conegut l’equip de monitors/es i ja han començat les primeres activitats.

Al llarg d’aquesta setmana (tant els dies que estaran a L’Escala com a Sant Quirze), en grups cooperatius, els alumnes hauran de recollir al màxim d’informació sobre els grecs ja que el divendres els tocarà fer una petita representació d’una escena quotidiana de l’època i una exposició oral de l’experiència del projecte trimestral, ambdues activitats obertes a les famílies. Us esperem, doncs, aquest divendres a les 13:45h a l’institut.

3r d’ESO: We exchange!
Uns quants alumnes de 3r d’ESO van rebre ahir els alumnes d’un institut d’una petita localitat de Suècia amb l’objectiu d’intercanviar experiències, coneixements i practicar l’anglès. Al llarg d’aquests dies, els alumnes del SiX faran d’amfitrions i mostraran la nostra cultura als convidats suecs.

3r d’ESO: Fem equilibris!
Els alumnes que no participen de l’intercanvi realitzen el projecte Fem equilibris en el que portaran a terme un seguit d’activitats relacionades amb l’equilibri, tant a nivell físic (escalada, exercici físic…) com a nivell emocional (por, concentració…). Durant aquests dies, hauran d’anar recollint informació i documentant la seva vivència per presentar-ho en forma de reportatge aquest divendres davant de les famílies, a partir de les 13:45h. Hi sou tots convidats!