Començar de nou

Avui hem tornat a obrir les aules. Un dia especial, de benvinguda a l’alumnat nou i, després de mig any, de retrobament cara a cara (amb mascareta) amb els que ja formaven part del SIX.

Com cada any, hem acollit els i les alumnes que han arribat per nivells. De nou, les aules plenes!! Tallers pels que s’estrenen a 1r d’ESO, presentació de totes les tutories, exposició de les normes d’higiene i seguretat, fotografies, horaris, professorat i tot allò que farà possible que el dia a dia funcioni.

Comencem de nou, en un escenari totalment diferent i canviant, a causa de la COVID. Un curs que comencem amb il·lusió i respecte. Un curs que comencem amb el compromís de fer tot el que està al nostre abast perquè tiri endavant. La responsabilitat i l’esforç de tota la comunitat ens ajudarà a fer-ho possible.