Collage de productes finals. Els llegim?

Llegim la visió de l’alumnat explicant els productes finals dels projectes que hem acabat avui.

A 1r.

Els alumnes de 1r A i B hem estat treballant un projecte de prehistòria. Hem treballat per grups de quatre i cinc persones i cadascú tenia un rol dins el grup. Ha estat un projecte molt interessant i divertit perquè hem après moltes coses. El dia 17-1-23 vam fer la primera excursió del projecte que van anar al Museu de Paleontologia de Sabadell i ens van explicar moltes coses. I el dia 25-1-23 vam fer la segona excursió a les Mines de Gavà i vam veure un jaciment prehistòric.Hem gaudit molt d’aquest projecte i també hem après molt, moltes gràcies als mestres que ens han estat ajudant en tot el que necessitàvem.

A 2n:

Els alumnes de 2n de l’ESO al SiX, durant tres setmanes hem estat fent un projecte anomenat “Podcàsting!”, és un projecte en el qual per grups de quatre o cinc membres, hem de fer un episodi d’un pòdcast del tema que nosaltres triem. Per exemple, al meu grup, que som l’Àlex, el Sergio, la Marta i jo, el Gael, hem triat fer el nostre pòdcast sobre històries de terror, el pòdcast es titula: “Històries que et deixaran el pèl de punta!”, en el qual expliquem algunes històries de por molt terrorífiques. Darrere de la gravació del pòdcast hi ha moltes coses més, abans s’ha d’elaborar un guió, una escaleta (temporització), i també fem activitats per endinsar-nos al món del pòdcast i de la gravació, com per exemple: escoltar un pòdcast i fer-ne una ressenya, gravar l’inici d’un programa de ràdio i moltes més. En això consisteix aquest projecte de “Podcàsting!” (Gael V)

A 3r:
Els alumnes de tercer, durant aquest segon trimestre, a l’àmbit CT. Hem estat fent un projecte sobre les drogues, “La meva resposta”. Quin era el nostre repte? Havíem de crear una campanya informativa de la nostra droga i després fer un vídeo responen una pregunta argumentada, amb tot el que havíem après durant el projecte.
Vam començar el projecte fent una enquesta anònima sobre les drogues i després, preparats per començar el projecte vam estar investigant i aprenent les conseqüències de prendre drogues (que en són vàries). També hem après moltes coses sobre el funcionament del nostre cos. Una de les coses que ens va ajudar va ser la dissecció d’encèfal de conill que vam fer.
Finalment, després d’aprendre tot lo necessari, hem creat una campanya preventiva de cada una de les drogues treballades, cada grup ha realitzat la seva campanya de manera creativa i amb l’objectiu d’impactar i conscienciar al públic dels perills de les drogues.
Ara ja sabem tot el que necessitem per prendre la nostra decisió de manera conscient (Maria G)
A 4t:

Hem acabat el primer projecte de franja “To be or not to be”, on hem estudiat el cos a través de l’art i la biologia. També aprofundim l’evolució dels nostres avantpassats. El nostra producte final expresa amb aquests conceptes una obra artistica. (Noa K)

Moltes gràcies per les vostres cròniques!