Celebrem carnestoltes

Al llarg de la setmana l’alumnat del SIX ha vingut de diferents maneres: amb les ungles pintades, de colors, sabates de cada o roba del revés! I avui.. traca final!!!! A les dues darreres hores hem aturat les classes per fer una festa, adaptada a les circumstàncies que vivim, però possible. L’han organitzat l’equip de delegats i delegades, que han demostrat autonomia i responsabilitat.

L’alumnat de primer cicle ha passat una gimcana, fent quatre proves ben diferents per aconseguir obrir un cadenat. Una prova aparentment competitiva ha acabat sent cooperativa. S’havia de sumar el valor dels números de les dues classes per obrir la capsa. Si sumem tots: guanyem tots!

L’alumnat de tercer s’ha desinhibit del tot oferint-nos un ball per classe. They Have Got Talent!!!! Un aplaudiment pels balls, i pel súper equip de tutors i tutores que no han dubtat a sumar-se a la festa i fer pinya. Els de quart han organitzat un concurs dins les aules, també amb alguna disfressa que ens ha fet riure!

Felicitats, SIX i feliç carnestoltes!!