Celebració de la castanyada

Avui hem fet algunes activitats diferent a les habitual per celebrar la castanyada. Després de fer la primera classe amb normalitat, els alumnes de primer d’ESO han ajudat als de 5è i 6è de primària a fer dos tallers.
Fa uns dies, a tutoria, els alumnes d’ESO havien après com es feien els dos tallers: un de fer una xapa personalitzada i un de decorar un pot amb una espelma. Organitzats en grups en diferents espais, els alumnes de secundària han estat els responsables d’ensenyar als de primària com es feien.

En acabar, i després de fer un esmorzar conjunt i anar al pati, hem tornat a fer classes normals fins la darrera hora. En aquesta, només els alumnes de secundària, hem celebrat diferents activitats al pavelló. Totes elles estaven organitzades pel propis alumnes, amb la coordinació dels delegats. Maquillatge, ball, llançament de boles contra fantasmes i un pica-pica.

Les famílies podeu trobar moltes fotografies a la zona de famílies.