Be an Enterpreneur

Esperit emprenedor!

Una part de l’alumnat del SIX, el que cursa l’optativa d’emprenedoria de 3r va sortir al diari de SQV d’aquest més. Per què? Perquè ja fa temps que participem en el projecte Be an Enterpreneur que promou el pensament creatiu, crític, cooperació, lideratge… Competències que creiem imprescindibles i que treballem també en paral·lel als projectes i matèries. Be an Enterpreneur: 13 sessions en anglès durant 4 mesos per dur a terme un idea de negoci, desenvolupant pla de venda i estratègia de comunicació. Al 13 de febrer es van fer les presentacions finals i creiem que l’alumnat va demostrar l’aprenentatge i el seu esperit emprenedor. Felicitats!!