Avui compartim els productes finals i acabem els projectes interSIX!

Avui el SiX ha estat un no parar de moviment. Galetes, murals, fruits secs, esports, escapes, maquetes d’arduino, projecte de recerca.

Comencem escoltant l’Enzo i la Bianca, del projecte Dinamitzem primària:

El dia d’avui hem dedicat les primeres 4 hores en la jornada esportiva amb els alumnes de primària. Segons nosaltres ha sortit bé i tots i totes hem pogut gaudir del nostre treball final i hem pogut complir el nostre objectiu, que l’alumnat de primària s’ho passi bé! Els protagonistes de la jornada han hagut de passar per set estacions en les quals hi havia una activitat dinàmica amb què es volia fomentar el joc net. A mitja jornada hem fet una parada per esmorzar la fruita que teníem preparada pels nens i nenes, després hem seguit amb la jornada, ja que faltaven només dues rotacions per fer. Per acabar la jornada hem fet el lliurament de premis pel primer lloc i per tots els participants perquè s’emportin un petit record.

I ara la Guilia que feia el Be engaged in your world!

El primer que hem fet avui ha sigut trobar-nos tots a l’estació i des d’allà hem agafat el ferrocarril per arribar a Actua Vàlles caminant.  Allà ens han explicat com treballen, el que fan, com col·laboren, els diferents pisos que tenen…i també ens han ensenyat l’espai on treballen, tant l’entrada, com el pis d’alt i el de baix. Ha vingut un usuari, en Carlos que venia de l’Uruguai i ens ha explicat la seva experiència durant l’any que porta aquí, a Barcelona.

Després hem anat a un parc molt proper a esmorzar i des d’allà hem anat als ferrocarrils i hem tornat a l’institut caminant. En arribar hem continuat fent el Canva de seguiment diari i hem fet l’avaluació i coavaluació dels companys del grup. Abans d’anar al segon pati hem fet les presentacions de l’ONG inventada que volguéssim fer.
Després del segon pati hem fet la cloenda, hem escrit la nostra opinió del projecte en una pissarra digital i per acabar hem vist una pelli, Slumdog Millionaire.
La Rocío i el Pol ens explica el que han fet a Let’s escape:
Últim dia de projecte. Avui hem anat de sortida a Barcelona a fer un escape room a la sala “The Rombo Code”. Allà ens hem repartit en grups i cada grup ha fet l’escape room que se li ha assignat. Ens ho hem passat molt bé i després hem pogut anar a un parc a esmorzar. Finalment, hem tornat després de tot el dia a Barcelona i hem fet l’autoavaluació i coavaluació del projecte.

I ho hem fet visible:

Hem anat al Patufet a fer les entregues dels detalls creatius i ha estat molt emocionant com ens esperaven. I després a la residència Assís a pintar el mural: una feinada per fer visible i educar per la igualtat de gènere.

Els de quart han acabat fent les presentacions dels projectes de recerca. I com sempre, ens podeu seguir a Instagram, on anem pujant fotografies de la vida al SIX.

Bona Setmana Santa SIX.