Arribem a l’equador dels projectes trimestrals

Els tres projectes trimestrals han arribat a l’equador i, fins al moment, estan tots tres molt ben encarrilats.

Cuinem!

Avui els alumnes de 1r d’ESO s’han posat el davantal i han cuinat les receptes que van fer en el taller de cuina del 1r dia. En aquesta ocasió, però, s’havien d’espavilar sols i explicar com han fet la recepta als seus companys/es. Quins plats, quina oloreta!

Paral·lelament, han fet una activitat de reflexió al voltant de l’Hort del SiX i, també, han començat a pensar en la seva recepta (una de dolça i una de salada) de cara a l’aperitiu que oferiran a les famílies el proper dimarts.

Finalment, a l’última part del matí, han anat a visitar les instal·lacions del càtering La vostra cuina. Un cop més, volem agrair a l’equip del càtering la seva col·laboració en el nostre projecte.

Rol en viu

Avui els alumnes de 2n d’ESO han rebut la visita d’un expert en jocs de rol. Després de fer-los alguna explicació en gran grup, l’expert ha assessorat als diferents grups sobre el joc de rol que estan inventant. Personatges, puntuacions i fins i tot lluites. De ben segur que els alumnes han agafat moltes idees.

Viralitzem el SiX

Avui ha estat un dia de molta feina. Els alumnes s’han ajuntat en grups de 15 per autoorganitzar-se i planificar el seu vídeo. Fer l’storyboard, el guió tècnic, el guió literari i el pla de rodatge. Molta feina però se n’han sortit molt bé. A les dues darreres hores han tingut temps per començar a fer els primers assajos.