Anem a laboratori de ciències naturals

Les pràctiques setmanals de laboratori ens ajuden a comprendre molt millor les unitats didàctiques de ciències naturals. Els alumnes treballen en petits grups de forma cooperativa i s’inicien al procés d’observació i experimentació seguint el mètode científic.
Aquesta setmana, en la unitat sobre processos geològics, hem simulat el funcionament d’un volcà amb cera i també hem observat el processos de cristal·lització amb sulfat de coure.

En el següent enllaç podeu veure un vídeo enregistrat i editat pels propis alumnes: Vídeo de la pràctica: simulem un volcà video_practiques

laboratori_2_SiX