Una mica de disbauxa per carnestoltes

L’alumnat ho tenia clar: volien celebrar la festa de carnestoltes, donant protagonisme a les coreografies i les disfresses. Per això, les dues últimes hores de divendres hem deixat entrar la disbauxa al SIX. Balls per tots els gustos i colors que amanien un acte coordinat absolutament per l’equip de delegats i delegades. L’alumnat un any més ho va fer possible. No tothom va voler participar però de cada aula van haver alumnes amb iniciativa i ganes de presentar-nos la seva feina.

El jurat va donar diferents premis:

I quart se’n va endur un cop més premis: perquè era una proposta original, diferent, grupal i amb molta marxa: gas avui també a la rua del poble!!!

I aquí us passo el missatge de la Caterina al seu grup de segon, totalment confidencial:

Estic super orgullosa pel ball que entres tots i totes heu inventat i representat avui. Ha quedat molt bonic, alegre, coordinat i sobretot inclusiu. Millor impossible!
Deixarem la planteta a la taula d’aula, i espero que pugui viure fins a final de curs. La cuidareu, oi?
També deixarem els retoladors al calaix, perquè sempre va bé tenir-ne per totes les vostres creacions.
I finalment, cosa que no sabíeu, també hem guanyat un esmorzar conjunt per la setmana que ve…
BON CAP DE SETMANA LLARG A TOTHOM!