To be or not be

La setmana passada vam posar punt i final als projectes d’àmbit: pòsters científics sobre la biodiversitat de la serra a 1r, versions de contes amb més valors a 2n i propostes d’inclusió pel poble a 3r De projectes de franja de 4t compartim les propostes que han fet els alumnes sobre el Sant Quirze del futur incorporant l’arquitectura amb l’enginyeria genètica. Idees actives en els elements interactius que trobem al poble.

I seguim. Seguim, el professorat, acabant d’envestir els projectes d’àmbit (i adaptar-los en temps de pandèmia) per poder-los presentar als alumnes durant la propera setmana. I seguim amb els nous projectes de franja de 4t ESO.  Aquesta setmana hem inaugurat el projecte TO BE OR NOT TO BE. Els alumnes s’han d’endinsar a l’estudi dels cranis fòssils i evolució del cos a l’art. Per tant, evolució homínida i art i per expressar-nos. Veiem a la fotografia com van plasmar en un dibuix tècnic el crani del qual esdevindran experts. Tot un repte ple de detalls per anar desxifrant al llarg de les properes setmanes.