Sota el guiatge d’experts

Demà i dimecres fem els espectacles finals. Seguim treballant! I per fer bé la feina hem sigut assessorats per experts. Us els presentem. Com us vam dir, a 1r vam poder deixar-nos guiar per Roba Estesa. Divendres passat també va visitar-nos el Raül Grau, professional de l’espectacle i membre de l’equip docent del SIX a 2n cicle. El Raül va donar consells sobre la posada en escena i la gestió dels nervis o por escènica.

Avui l’alumnat de 2n hem anat a la plaça de la glosa i després ha vingut el Martí Ruiz, gran expert en glosa del poble i llavor per seguir impulsant el cant improvisat com a part del patrimoni cultural de Sant Quirze. Amb ell, hem millorat el cant de les tonades i la projecció de veu.

A 3r ha tornat a venir el Mag Ramó o fer-los comentaris de millora per l’espectacle que estan preparant. A 4t hem gaudit de la visita d’uns quants exalumnes, que han vingut a explicar-nos les seves experiències, donar consells, resoldre dubtes i compartir com els estan anant els estudis després de l’ESO. Quin plaer i quin orgull sentir-los tant contents i contentes!! El Martí, l’Almudena, l’Iván, el Pau, el Dani i el Dídac estan fent un cicle de grau mitjà. L’Erik, l’Ariadna, la Sofia, l’Eloi i la Marian: batxillerat. La Laura i la Paula: Batxibac. I la Mireia, la Carla i el Pau ja estan a la Universitat. Representen totes les promocions de l’Institut. Moltes gràcies per seguir formant part de la nostra gran família SIX!