Seguim amb els projectes d’àmbit

Els projectes d’àmbit segueixen avançant.

Shakespeare in action!

L’alumnat de 1r d’ESO ja té definit el fragment de l’obra The tempest que escenificarà i ultima els detalls de cara a la gravació: el guió de la seva escena, el repartiment dels personatges entre els membres del grup, quin material de vestuari i/o decoració necessiten… Els diàlegs en anglès, els nervis i els imprevistos tècnics d’última hora encaren la recta final d’aquest projecte. Ànims!

Propera parada: sostenibilitat

Els nois i les noies de 2n d’ESO segueixen treballant amb la maleta bioclimàtica dins el projecte de l’àmbit científicotecnològic. Dijous els va visitar en Juli Fernández, tècnic de l’Ajuntament de Barcelona, concretament del Departament tècnic de certificacions mediambientals. Van fer una sessió participativa per tal de buscar, entre totes i tots, millores que es poden fer a l’aula  des del punt de vista de la sostenibilitat.

Ens adaptem

I per últim, l’alumnat de 3r d’ESO avui han fet l’avaluació del projecte Ens adaptem. Com a producte final del projecte, els alumnes s’han posat a la pell de persones amb discapacitats per adonar-se dels problemes que podrien tenir en situacions quotidianes al SiX. Han preparat diferents role-play que simulaven contextos i personatges diversos i havien de trobar la millor manera per resoldre els entrebancs plantejats. En general ens hem adonat que les barreres es poden superar si estem oberts al diàleg i valorem positivament les diversitats funcionals de tothom.