Sant Jordi al SiX

Un any més, ahir vam celebrar la Diada de Sant Jordi al SiX! La primera franja vam fer classe habitual i vam alterar l’horari després del primer pati.

Per començar, vam fer un Pla de lectura especial: uns van visionar el curtmetratge de Llibres voladors, d’altres van reflexionar sobre Sant Jordi, van visionar les imatges del concurs de fotografia matemàtica…

Després, l’alumnat de 1r i 2n d’ESO es va desplaçar fins a La Patronal a fer l’acte de lliurament de premis del concurs artístic. L’acte va comptar amb el recital de poemes a càrrec d’alumnat i professorat, a banda del reconeixement a l’alumnat premiat. Mentrestant 3r i 4t va protagonitzar un Breakout Edu inspirat en El nom de la rosa, en el qual hi havia 6 proves relacionades amb llibres de lectura.

I finalment, a l’última franja del dia, els més grans del centre van participar en l’acte de lliurament de premis a La Patronal i, 1r i 2n d’ESO van realitzar un taller. Hi va haver qui va fer un taller de roses dolces fetes amb pasta de full i poma, d’altres un taller de palíndroms, moneders sostenibles, boles de malabars… i també hi havia els tradicionals de danses catalanes i bitlles catalanes.