Primers projectes d’àmbit en marxa!

Aquesta setmana hem “inaugurat” els projectes d’àmbit.  L’alumnat de 1r està fent el Natusfera. Divendres ja sortiran per fer ús d’aquesta plataforma ciutadana i començar a entrar a la biodiversitat de Galliners. Els de 2n estan fent Olympic SIX i demà sortiran al Museu olímpic. I els de 3r van ser ahir a la residència ASSÍS, escoltant les veus de la gent més gran que els expliquen vivències del seu passat. El projecte: Fem Memòria.

Com veiem a la foto, els avis i àvies de la residència ASSIS els van rebre com sempre amb moltes ganes, i van acabar jugant a bitlles entre tots i totes. I d’altra banda, els membres d’ENFOCATS, autors de l’exposició “Ahir i avui dels paisatges de Vila Puig” els van compartir la seva experiència com a fotògrafs utilitzant les noves tècniques digitals. Cada any ens sorprèn tot el que podem aprendre d’aquestes trobades intergeneracionals!

I seguim.