Made by SIX: compartim espelmes

Llegíem fa un mes que els trens de Cantàbria i Astúries no passaven pels túnels i convençudes engegàvem fa tres setmanes el projecte d’àmbit CT: Made by SIX. Escoltem com ens l’explica l’Ona Duran, alumna de 2n A:

Aquest projecte d’àmbit Made by SIX començava amb un repte que era crear una espelma amb un volum determinat i una forma original. Per aconseguir-lo hem estudiat les formes geomètriques, els volums amb les diferents fòrmules. Hem hagut de crear un motlle per fer l’espelma i una capsa. El nostre grup ha fet un tren amb un embolcall que representava un túnel i a la mateixa vegada quan s’obria es veien les vies de tren. Vam acabar fent la presentació oral de totes les propostes i del procés: development and final product.

Aquí us en deixem unes mostres: