La teva resposta

Avui hem acabat els projectes d’Àmbit. L’alumnat de 1r han creat la pròpia faula i l’han representat amb Stop motion. Els de segon s’han endinsat a l’Edat Mitjana i els de 3r han fet el simposi sobre drogues. Aquests són alguns dels pòsters que han sortit per conscienciar dels perills de les drogues i com afecten a diferents escales. Han sabut fer zoom al sistema nerviós i a la connexió entre neurones… i en com les drogues ho poden alterar tot. I sí, aquest any ens sap molt greu no poder oferir el Simposi a les famílies, com ja és costum.  Aquí deixem alguns dels pòsters, que deixarem al SIX i esperem poder també presentar a Canya Jove i que ens els exposin. Ara, els alumnes encara tenen temps per acabar de pensar i revisar tot l’aprenentatge fet i saber argumentar la seva resposta al món de les drogues.

.