La cursa dels cotxes elèctrics: Ready, steady, go!!!!

Ahir vam acabar projectes d`àmbit: juguem a 1r d’ESO, La cursa dels cotxes elèctrics a 2n i Podcasting a 3r. Propostes ben diverses que l’alumnat ha anat treballant al llarg de les darreres tres setmanes. Donem la veu a la Rocío Ferreiro, alumna de 2n A que ens explica en segona persona com va anar això dels cotxes elèctrics:

Durant unes setmanes hem estat realitzant el projecte “La cursa dels cotxes elèctrics”. L’objectiu era aconseguir fer un cotxe que pogués avançar i girar cap als dos costats. Hem treballat des de que era un cotxe elèctric fins a portar a terme el nostre cotxe. Per grups havíem de construir la carcassa, el circuit o el que seria la part elèctrica i el comandament.  La part de la carcassa ha estat la més creativa! Ja que cada grup ha tingut unes idees molt peculiars.

Ens van donar un kit on trobàvem tot el necessari per du a terme el nostre cotxe. A partir d’aquí tot va estar treball en equip i molt esforç per aconseguir que el cotxe funciones.
Després de moltes sessions… Va arribar el dia de la cursa contrarellotge i la vam superar!

Gràcies Rocío pel teu temps. I ara una mostra de la creativitat dels cotxes d’aquesta promoció. Realment el professorat d’àmbit està molt content amb els resultats finals: és l’any que més cotxes han funcionat bé i que els hem vist més elaborats.