Impulsem el servei de mediació al SiX

Avui hem constituït l’equip del servei de mediació al SiX per aquest curs, amb alumnat de 3r d’ESO que l’any passat va fer l’optativa Planeta Convivència. La idea és que aquest grup de 6 persones col·labori a dinamitzar el servei de mediació al nostre institut, alhora que fomenti la cultura de la pau a partir de dinàmiques, pòsters informatius, xerrades a l’alumnat… Sabem que els demanem un esforç ja que aquesta dedicació és voluntària i caldrà invertir hores fora del centre. Per això, des d’aquí volem agrair-los la predisposició i implicació en el projecte. Gràcies!