Formació de delegats/des

Al SiX tenim un equip molt potent de delegats i delegades. Ens reunim els divendres després del pati per coordinar iniciatives diverses. Avui, a més, han fet una formació amb Canya Jove. El Pau Cerezo, alumne de 2n, ens fa un resum de la sessió:

Avui amb la Vivian hem parlat de les coses i habilitats que ha de tenir un bon delegat. Hem après que és el consell escolar i amb qui hem de parlar si tenim una idea de millora la nostra classe o l’institut. Una activitat molt interessant és que quines activitats voldríem proposar com a idea per a millorar o divertir-nos més a l’institut.

Llegim com ho va viure la Berta Baldomà:

La formació de delegats va ser xula. Vam poder expresar opinions amb els de 1er i parlar de diferències amb ser delegat a primària. La Vivian i l’Alba ho van fer molt bé, van tenir paciencia perquè casi sempre ens desviavem del tema pero al final ho vam acabar fent-ho bé. Només vam poder respondre 2 preguntes perquè cadascú teniem moltes opinions diferents però. Va ser molt dinàmic i entretingut.

Els de 3r i 4t també han fet la seva reunió que la Laia Martínez, alumna de 3r, ens explica:

Avui a la reunió hem parlat una mica sobre les habilitats i funcions dels delegats i delegades i sobre els nostres drets i deures. També hem parlat sobre temes que volem millorar sobre l’escola i estan plantejant algunes activitats per poder guanyar diners per a cada l’any que ve, però això es faria més cap al juny. Entre tots hem parlat sobre el tema de les vagues i del consell d’estudiants que és no hi ha gaire informació per transmetre i que estaria bé que en algunes reunions el consell d’estudiats assistís perquè s’adoni dels acords que prenem.

Moltíssimes gràcies, Vivian i Alba per venir i engrescar encara més a l’equip.