Festa final de 4t d’ESO

Acomiadàvem dimecres passat l’alumnat de 4t d’ESO a la festa de graduació. L’havien estat preparant durant temps les dues classes i aquesta autonomia brillava com les estrelles de Hollywood escampades per la Patronal. Sí, aquest cop ho hem celebrat a la patronal, que estava plena de famílies i professorat que han volgut que hi fos present. Suport i ajuda incondicional de l’AFA i de la tutoria en mans de l’Elio i la Tamara, vestits amb el millor que s’emporten: els noms de l’alumnat.

Ambient de festa, alguna llagrimeta, temps compartit. Presentacions, ball, vídeos, glosa, discursos del mateix alumnat i de l’equip directiu.

També entrega dels diplomes a quatre bandes: tutories, l’Emília com a directora i la Montse de consergeria que els ha vist créixer.

I queda clar que s’emporten una maleta ben plena de bons records, valors i aprenentatges de tota mena, que els hi deixaven a l’entrada del SIX, de manera simbòlica, l’Elio i la Tamara perquè els fos útil en el nou camí que emprenen.

Bon viatge!