Engeguem una nova campanya de valors

Un curs més, al nostre institut hem començat a escalfar motors per a una nova campanya de valors. Com ja sabeu, els altres anys hem treballat el respecte, l’agraïment i l’esforç. Enguany, l’aspecte que volem impulsar a nivell transversal al llarg de tot el curs és el pensament crític.

Des de Visual i Plàstica, l’alumnat de 1r d’ESO ha treballat la teoria i la pràctica del logotip i, entre totes les propostes realitzades, ha sortit escollit el dibuix de la Paula U. (la podeu veure al final de la notícia), de 1r B. Enhorabona! Aquesta imatge ens acompanyarà en totes les activitats que realitzem relacionada amb el pensament crític.

També aquests dies s’ha realitzat una dinàmica des de tutoria per presentar la campanya de valors i donar el tret de sortida a les diverses activitat que des de les diferents matèries anirem realitzant al llarg del curs per fomentar el pensament crític en el nostre alumnat.