Cuinem arròs amb llet

El dilluns catorze d’octubre, a primera hora de l’optativa de cuina, els alumnes de 1r d’ESO ens vam dividir en dos grups per fer tasques diferents. Mentre un grup va estar cuinant arròs amb llet, l’altre va estar reformulant les normes d’organització de la cuina i creant un cartell per penjar-lo a la classe. Després vam intercanviar-nos les tasques.

El primer grup va fer arròs amb llet i el segon grup va fer arròs amb beguda d’ametlles per a la gent que és intolerant a la lactosa. Totes dues postres feien molt bona olor i molt bona pinta!

Redactor: Arnau B., alumne de 1r d’ESO