Comencem projectes!!!

Ahir vam presentar els primers projectes d’àmbit del curs, que hem hagut de repensar i replantejar en temps de pandèmia incloent-hi el protocol de seguretat. Matemàtiques, expressió escrita, esport, societat, reflexions de l’aprenentatge, creativitat, cooperació… Continguts curriculars específics i competències per créixer amb uns productes finals ben diversos. Creiem que hem sabut mantenir l’essència SIX. Hem fet la feina.. ara els toca als alumnes!

A 1r d’ESO: Juguem?

L’àmbit lingüístic començava fent tancar els ulls per pensar: us agrada jugar? jugueu? creieu que és important jugar? I els planteja que l’empresa de joc de taula Juga SiX, amb seu a Sant Quirze del Vallès, ens ha demanat que fem uns prototips de jocs de taula. Els millors seran editats i venuts a nivell nacional. El repte és clar i amb tres setmanes esperem poder gaudir del resultat.

A 2n d’ESO: Olimpic SIX

L’àmbit Artisticosocial inaugura amb l’Olimpic SIX. Un projecte que combina el treball envers l’olimpisme des de les vessants organitzativa i artística sense oblidar la part esportiva. L’alumnat treballa cooperativament per participar en les proves i organitzar la desfilada i actuació inaugural.

A 3r d’ESO: Made by SIX

L’Àmbit Cientificotecnològic també fa volar la creativitat. Una important empresa cooperativa de productes de decoració que exporta a tot Europa, vol posar una oficina a Sant Quirze. És una gran notícia: hi haurà més oportunitats de trobar bons llocs de treball! De moment, estan buscant persones emprenedorescreatives i que siguin capaces de liderar un projecte des del principi fins al final. El repte? Crear una espelma única amb un volum exacte de 100 cm³

Jocs, olimpíades i espelmes. Ens esperem tres setmanes intenses de treball per poder compartir el resultat final.