Comencem nous projectes d’àmbit

Aquesta setmana, el nostre alumnat ha començat una nova tongada de projectes d’àmbit.

Explorem Sant Quirze

L’alumnat de 1r d’ESO realitzarà, al llarg de les properes setmanes, el projecte Explorem Sant Quirze del l’àmbit artístic-social. Com el seu nom indica, hauran d’idear uns recorreguts, basats en el geocatxing, pels voltants de l’institut.

Donem la volta als nostres contes

Donem la volta als nostres contes és el projecte, inèdit al nostre centre, que realitzarà l’alumnat de 2n d’ESO. Volem que els nois i les noies, amb el filtre del pensament crític posat, modifiquin els contes tradicionals tot adaptant-los a les noves realitats: diversitat familiar, feminisme, orientació sexual…

Made by SiX

L’alumnat de 3r realitzarà el projecte de l’àmbit científic-tecnològic Made by SiX en el que, en grups, hauran de dissenyar una espelma per a una empresa, fer-ne’n una de mostra amb la seva capsa i l’etiqueta comercial. I encara més, caldrà gravar un informe comercial.

ProSIX lingüístic

I, per últim, els nois i les noies més grans del nostre institut han començat el projecte ProSIX de l’àmbit lingüístic en el qual hauran de proposar, en grup, projectes que els agradaria fer al llarg del curs.

Ja ho veieu, se’ns ha girat molta feina! 🙂

dav