Comencem els projectes interSIX

Avui teníem al centre moltes propostes de projectes que anirem compartint amb vosaltres al llarg de la setmana.

Escoltem la que han fet el Joan i el Pau:

Avui ha sigut el primer dia del projecte Let’s Escape. A primera hora del matí ens hem posat en taules de 6 persones i hem jugat al joc de dir 2 veritats i 1 mentida. En gran grup hem fet una competició per a saber quin grup podia esbrinar mes respostes falses. També hem fet un polígon on havíem de relacionar persones que tinguessin coses en comú.
Després del pati hem fet diferents Escape Rooms digitals tant en gran grup com en parelles.
Les ultimes dues hores hem revisat les proves interessants que hem trobat als Escape Rooms digitals i hem posat en comú algunes idees individuals. Hem fet 3 enigmes els primers eren només dues imatges, però amb l’últim enigma hem hagut d’utilitzar llumins per a fer formes.  També hem acabat fent els portafolis individuals.
Joan i Pau
I ara, escoltem a l’Àxel:
Avui per començar el dia, hem fet la presentació del projecte, després una activitat per coneixe-ns. Després hem estat més d’una 1 hora fent una xerrada que ens ha fet el Ousmane Umar. Ha sigut una xerrada molt interessant i ens ha estat parlant sobre les coses que li van passar de petit i el que va haver de fer per venir a Europa i les complicacions que va tenir. Ara ja sabem quins són els nostres reptes del projecte: Donar visibilitat a les ONG que treballen a Sant Quirze del Vallès.
L’Enzo i la Bianca ens expliquen el seu projecte:
Avui en ser el primer dia de projecte, hem començat amb una petita introducció en la qual ens han explicat els objectius i les activitats proposades del nostre projecte que és Dinamitzem Primària. Un cop acabada la introducció hem dedicat una estona perquè ens coneguem millor entre tots els membres que formen aquest projecte, aquestes dinàmiques ens han ajudat per saber amb quines persones som més compatibles i així poder fer els grups. Després de les dinàmiques hem fet els grups amb les persones que nosaltres volíem, però amb la condició de barrejar els tres nivells, seguidament hem començat a fer les propostes de les activitats o jocs omplint el nostre document individual que en aquest cas és un Canva, després d’això hem fet una posada en comú amb els altres membres del nostre grup i finalment ens hem quedat amb una idea que serà la que durem a terme fins al divendres.