Mirades expertes al primer projecte trimestral del curs

Portem setmanes amb l’equip docent revisant els projectes i actualitzant-los. Avui els hem presentat a l’alumnat. A 1r: Que comenci l’espectacle on tenen cinc dies per preparar un gran espectacle al nostre teatre municipal.

Avui ens ha vingut a visitar la Mireia Sans durant el projecte trimestral de primer d’ESO: Que comenci l’espectacle!, ella és creadora de l’espectacle a Contrallum. Ens ha explicat la feina que hi ha prèvia, durant i posterior a un espectacle; i quines coses hem de tenir en compte. Ens ha donat consells i pautes que ben segur podrem aplicar al nostre producte final! Ha estat un plaer escoltar-la!

A segon hem presentat: Digues-m’ho en glosa! Una setmana per superar les proves que els plantejarà la Núria, la Ponicana que encara no han conegut. Avui ens deixàvem endur per l’Àlex Pujols, ex-baixista de Txarango i músic entusiasta que ha sabut transmetre la passió als joves per glosar, formant teixit de la cultura popular. Ens ha fet cantar i començar a deixar-nos seduir per aquest món de quartetes. També: gràcies pel temps i per la música! T’esperem divendres per continuar glosant!

A 3r hem presentat el SIX TALENTDurant cinc dies treballarem intensament per assolir un repte agosarat: confiem en la seva iniciativa, habilitats i talent! Ha vingut el Mag RA MÓ i ens ha animat a treure el talent que tots portem a dins. Ja el coneixem perquè ens ha visitat sovint, però sempre és un honor aquesta trobada.

A 4t dedicarem aquest temps a fer orientació educativa per encaminar-los bé a aquest futur que els espera fora les aules del SIX, de projecte? Planifico el meu futur.