Colors del món

Divendres 5 de març l’associació Colors del món va venir a veure’ns al grups de 2n d’ESO. Ens van fer un taller sobre el fet migratori, explicant-nos de primera mà les raons que mouen a començar el viatge, les condicions en les quals el fan i de quina manera els acollim a Espanya. Els alumnes han escoltat amb molt d’interès i implicació les seves històries, i han participat fent moltes preguntes i també proposant solucions que puguin ajudar a la integració dels nouvinguts a la nostra societat. Ha estat un taller molt útil i enriquidor, gràcies Colors del món!