Celebrem Sant Jordi

Avui hem celebrat la diada. Hem fet dos actes (un amb 1r i 3r d’ESO i l’altre amb 2n i 4t) a la Patronal per premiar les millors propostes literàries i fotografies matemàtiques. Un vídeo emotiu ha fet d’eix conductor amb la campanya d’agraïment de fons i les veus d’alumnes voluntàries com per exemple donant valor a la lectura. També hi ha hagut una actuació musical per arrodonir la jornada.

A més, al centre l’alumnat del projecte trimestral Let’s escape ha coordinat un Bomb escape adreçat als alumnes de 2n i 4t d’ESO.  Només dos grups han pogut desactivar la bomba! També hem fet tallers amb 1r i 3r com a part del programa de Tutories Entre Iguals.

Aplaudim a l’equip organitzadors de Let’s escape. Sou molt grans!!!!!