Amics del Nepal

El passat divendres 22 de Novembre els alumnes de 4t ESO vam rebre una visita molt especial i esperada. Portàvem un temps que havíem estat en contacte amb Amics del Nepal, portant a terme un petit projecte per mantenir el contacte amb alumnes residents d’allà i finalment ens va venir a visitar la Kavita, professora de l’escola amb la qual estàvem en contacte. Durant aquesta trobada ens va explicar com funcionaven les coses al Nepal, quines celebracions tenien, què feien i com ajudaven a la gent per posar-nos una mica en la pell de tothom. Ens va semblar molt interessant, ja que vam poder veure, des dels seus ulls, tot el que es viu fora d’aquí. Nosaltres també li vam explicar una mica el què fèiem aquí i li vam donar un detall personalitzat perquè el portés allà. I com a cloenda, li vam donar un aliment típic d’aquí: els torrons i les neules! Va ser una trobada molt especial!

Redactora: Nerea, alumna de 4t d’ESO