Acabem el projecte trimestral Tarraconensis

Després d’una setmana d’intens treballs, avui hem acabat el projecte trimestral Tarraconensis. Durant una setmana ens hem submergit en el món romà. Hem estat tres dies a Coma-ruga, escapant-nos un dia a Tarragona per veure les restes romanes, i hem treballat dos dies més al centre.

Aquest migdia han arribat les presentacions finals. Cada grup ha fet una petita representació de la vida romana i una presentació oral sobre l’estada a Coma-ruga i el que hi han après. Tant les representacions com les presentacions les han realitzat en anglès.

Volem agrair a les famílies la seva alta assistència, fet que ha exigit molt més als alumnes. I també volem felicitar als alumnes que, malgrat els nervis, han sabut sobreposar-se.