Acabem i compartim projectes de franja de 4t

Un cop més, hem acabat els projectes de quart compartint la feina. Hem pogut veure un vídeo on els alumnes, que han fet el projecte de Finances personals, justificaven la compra d’un cotxe. Per fer-ho, han demostrat la necessitat de saber decidir atenent diferents variables, fent un pressupost real d’una família. Hem vist que han avançat molt, a més, en crear fulls de càlcul i saber utilitzar aquesta eina per fomentar les decisions preses.

Paral·lelament, els alumnes que han treballat el projecte Genoma SQV han ensenyat les seves propostes per resoldre problemes reals en un futur. Han explicat la seva maqueta d’edificis futuristes. Us imagineu un hospital que insereix gens de ratopin per fer embrions modificats genèticament lliures de càncer? O un restaurant que dona aliment transgènic per vegetarians? A més, revestits de plantes que absorbeixen el diòxid de carboni de l’aire o generen energia a partir d’éssers vius clonats com les anguiles? Els alumnes, un cop més, han demostrat que si sumen a la ciència, imaginació, creativitat i constància els resultats són prometedors.