Dia internacional dels Drets de la infància

Aquest migdia hem rebut tres alumnes de primer de Batxillerat de l’institut St Quirze, que ens han llegit un Manifest redactat amb uns companys del seu centre.
Aquesta activitat està emmarcada dins de la Setmana Solidària i commemora el dia internacional dels Drets de la Infància. Al llarg de la setmana els alumnes han treballat diferents documents entorn a aquest tema a les hores de tutoria i aquest Manifest ens ha servit de cloenda.
Valorem positivament aquest tipus d’activitats que vinculen alumnes de diferents nivells i permeten la col·laboració entre els dos instituts.

manifest2