1r d’ESO acaba el projecte En òrbita

El repte del projecte En òrbita de 1r d’ESO, de l’àmbit CT, era explicar els eclipsis, estacions, la durada del dia i la nit, el dia i la nit, les fases lunars als alumnes de primària… i que ho entenguessin! Ensenyar i aprendre. Després de dues setmanes intenses de feina avui ha sigut el gran dia.

Els alumnes de 1rA han fet les presentacions dels fenòmens als alumnes de 4t de primària. La veritat és que estaven molt nerviosos però el resultat ha estat molt positiu. Unes bones maquetes, dominar el contingut i practicar el guió han sigut la clau pel seu èxit com a mestres i com a estudiants de Ciències. Felicitats als alumnes i un aplaudiment per l’acompanyament constant i excel·lent del professorat.