Fem tabulé!

A la sessió de la setmana passada de l’optativa de cuina vam fer un plat marroquí, concretament tabulé.

Nosaltres, com a alumnes, ja ens feia molta il·lusió fer aquesta optativa. Estàvem molt nerviosos!

El plat el vam fer entre tots els alumnes. Hi havia molta coordinació, un havia de tallar el cogombre, l’altre el pebrot…

Si voleu reproduir la recepta a casa us la diem: primer tallem unes verdures (com cogombre, pebrot vermell i verd, ceba o pastanaga). Desprès ho bullim tot (conjuntament amb el cuscús). En el nostre cas ho vam fer al microones. Posteriorment, ho barregem tot en un mateix bol, afegim sal i orenga. I ja estarà a punt!

Us assegurem que està boníssim!

Redactor de la notícia i fotògraf: David Gómez