Cicles formatius Grau Superior

 

 

MOLT IMPORTANT, consultar la informació al web oficial de la Generalitat i fer el seguiment  del calendari de tot el procés.

La informació oficial i l’accés a la sol.licitud de preinscripció la trobareu al següent enllaç:

https://preinscripcio.gencat.cat/ca/estudis/fp-grau-superior/inici/

 

2026-2027 MATRÍCULA  ALUMNAT CICLES FORMATIUS DE GRAU SUPERIOR     

Seguint les informacions oficials de la Web de la Generalitat, l’alumnat assignat en qualsevol de les 2 tandes, ha de formalitzar la matrícula amb una confirmació online en els períodes que s’estableixen per a cada procés d’assignació.

Després de la confirmació de la matrícula, seguint les mateixes informacions, s’ha de completar al centre en els períodes que s’estableixen per a cada procés. Cal posar-vos en contacte a través del correu electrònic secretaria@institutsagulla.cat  i us farem arribar les instruccions, documentació, dia i franja horària per a finalitzar el tràmit de matrícula.

L’alumnat que no compleixi amb ambdós requisits, confirmació online i completar matricula al centre, es considerarà que renuncien a la plaça.

 

Publicació oferta inicial Cicles Formatius Grau Superior

OFERTA INICIAL PLACES GRAU SUPERIOR 26-27

Publicació llista de sol.licituds amb la puntuació provisional CFGS

LLISTA BAREM PROVISIONAL GRAU SUPERIOR 26-27

Publicació llista puntuació resoltes les reclamacions 

LLISTAT BAREM UN COP RESOLTES RECLAMACIONS GRAU SUPERIOR 26-27

Publicació alumnes assignats al centre en 1ª TANDA

LLISTAT ALUMNAT ASSIGNAT 1ª TANDA G.S. 26-27

Publicació alumnes preinscrits al centre amb indicació de l’assignació i ordre de petició de la 1ª TANDA

LLISTAT ALUMNAT PREINSCRIT AL CENTRE 1ª TANDA G.S. 26-27

Publicació oferta definitiva Cicles Formatius Grau Superior

OFERTA DEFINITIVA G.S. 26-27

Publicació alumnes assignats al centre en 2ª TANDA

ALUMNAT ASSIGNAT 2ª TANDA G.S.

Publicació alumnes preinscrits al centre amb indicació de l’assignació i ordre de petició de la 2ª TANDA

ALUMNAT PREINSCRIT 2ª TANDA G.S.

 

EL DIA QUE SURTIN LES ASSIGNACIONS REBREU UN CORREU AMB LA DOCUMENTACIÓ QUE HAUREU DE PORTAR AL CENTRE PER TAL DE COMPLETAR LA MATRÍCULA.