Sortida Santa Llúcia

Per continuar la tradició de cada any, avui, dia de Santa Llúcia, un grup d’alumnes del Milà hem aprofitat per fer un passeig pel barri Gótic, visitar  la Fira de Santa Llúcia i veure el pessebre de la Catedral.
Escalfant motors per les vacances de Nadal!

Llegeix més»

Reaccions químiques

Avui hem fet el taller de  “Reaccions químiques” al Cosmocaixa. Anava 1r Batx científic i 2n Batx (Química). Ha estat una experiència molt enriquidora

¡El Milà surt de cultura!

El passat diumenge 20 de novembre uns quants alumnes, professors i mares dins del projecte “El Milà surt de cultura” vam gaudir molt dels ritmes trepidants i dels originals arranjaments de música swing del quartet Halligalli. Tota una experiència de bona música, virtuosisme i elegància.
El proper concert… Llegeix més»

Viatge cultural a Madrid

Els alumnes de 2n de batxillerat han realitzat aquest mes de novembre un viatge cultural a Madrid. El viatge ha consistit en la visita als diferents museus de referència
de la ciutat (Museo del Prado, Museo Nacional Centro de Arte Reina Sofía i el Museo Thyssen),… Llegeix més»