Alumnes de la Mobilitat de Curta Durada a Eindhoven

Un grup de 16 alumnes de l’Institut La Miquela van volar cap a Eindhoven per viure in situ l’experiència d’una mobilitat de curta durada dins del Projecte Europeu del TimeBanking 2.0.

Durant 6 dies realitzaran tot un seguit d’activitats diverses amb els alumnes de l’Escola d’Art i Disseny de Sintlucas.

Entre els tallers en els quals participaran destaquen els següents: creació de video tutorials d’intercanvi d’habilitats i disseny de pòsters i apps.

També visitaran el Philips Museum, participaran en el dia de l’Esport en el Complex Eindhoven Noord i gaudiran d’un sopar-bowling per acomiadar l’intercanvi.

Al finalitzar la setmana, els alumnes presentaran en grups de 5-6 tot el que han après durant aquest meravellós viatge a Holanda.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *