Pridie Kalendas Apriles

Els alumnes de l’optativa de llatí de 4t d’ESO han participat a la Setena Trobada d’Alumnes de l’Optativa de Llatí.

La trobada d’aquest any ha estat a la Ciutadella de Roses. Els alumnes han participat en diferents tallers: els vestits de l’època, com escriure amb pergamí, fer un mosaic i ceràmica. El grup Artemisa per fer els tallers estava format per alumnes dels instituts Carles Rahola de Girona i  La Miquela i han estat els guanyadors del concurs del museu. Felicitats!

Una altra de les activitats preparades era una representació de l’obra Les Suplicants de d’Èsquil, a càrrec del Grup Jove de Teatre del Galliner. Els beneficis recollits en la representació d’aquesta obra van per la plataforma Proactiva Open Arms.open arms