Pol Pulido, 2n classificat.

Pol Pulido Anton, alumne de 2n de batxillerat de l’INS La Miquela, 2n classificat dels Premis FilCat de la Universitat de Barcelona (UB) amb el treball de recerca sobre la nova gramàtica de la llengua catalana titulat La nova gramàtica de l’IEC: evolució o traïció? S’ha emportat com a premi un val de 200 euros, un lot de llibres de l’editorial Santillana, una samarreta i altres obsequis de marxandatge de la UB per a l’alumne, i un val de 200 euros per al nostre institut, amb el diploma acreditatiu corresponent.