Olimpíades de Geologia

L’alumnat de Geologia i Ciències Ambientals de 1r i 2n de batxillerat ha participat a les Olimpíades de Geologia de Catalunya, a la UdG. Es van celebrar el passat divendres 23 de febrer del 2024. La jornada va consistir en una benvinguda inicial i d’una primera prova escrita individual. Ens van convidar a esmorzar i seguidament van fer una prova grupal pràctica en què van enfrontar-se a la identificació de roques, minerals i fòssils i a l’elaboració i interpretació de mapes geològics.

Després de la prova pràctica vam poder escoltar una conferència titulada ““Com podem contribuir a pal·liar la sequera des de la Geologia” a càrrec del Dr. Josep Mas-Pla. Referent a aquest tema us recomanem un Sense Ficció de TV3 que han fet aquesta setmana sobre la sequera. El podeu recuperar aquí.

Els resultats finals dels nostres participants estan molt i molt bé! Els volem felicitar i animar-los a tornar-hi a participar el curs que ve.